وبسایت شخصی محمد حسین تیرآور

روزنامه راهیان

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم

یک هفته ای زائر و میهمان شهدا بودیم . اردوی راهیان نور با جمع دانشجو حال و هوای خودش را دارد . قبل از اردو در جلسه ای که بین مسئولین بسیج دانشگاه گذاشته شده بود ، نقدی را نسبت به طرح پیشنهادی نشریه ویژه اردو انجام دادم ؛ همین نقد و نظر باعث شد تا با صلواتی بنده را مسئول نشریه اردو کنند ،‌هرچه اصرار کریدم : "آقا جان صلوات نفرستید " فایده ای نداشت . به دلایلی همچون کمبود وقت و... با زدن نشریه موافق نبودم  .همین موافق نبودن موجب زدن روزنامه اردو شد . به هر شیوه و مددی بود (کمک شهدا رو عرض میکنم) در طول اردو 5 روزه ،‌4 شماره روزنامه چاپ شد . جا دارد از دوست عزیزم اکبر کشاورز تشکر  کنم که اگر نبودند ،‌ به احتمال خیلی زیاد  روزنامه را نمیزدم . گاهی اوقات بیدار مینشستند تا بیدار شوم برای اتمام کار .



 


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ
  • محمد حسین تیرآور

نظرات (۵)

خسته باشید.خدا قوت
پاسخ:
تشکر
بسیار عالی
خداقوت
پاسخ:
تشکر عزیز
سلام
از وبلاگ بسیج دانشکده رسیدم به وبلاگ شما
خدا قوت.
خلاصه اردوی جنوب با همین چیزا جالب میشه،در غیر اینصورت طبق گفته صاحب نظران!با اردوی کیش تفاوتی نداره!!!
پاسخ:
 تشکر . هدف مار از زدن این روزنامه در شماره 4 به عنوان یاداشت ذکر شده است.مودت بیشتر اعضا و گرمتر شدن بیشتر جمع و ...
تشکر از حضورتان
اولا از تشکرت،تشکر میکنم
ثانیا شاید بین بچه های بسیج هر کس دیگه ای به جز تو بود من به این راحتی نمیتونستم باهاش کنار بیام تو این کار.
ثالثا دوستان بدونن بیشتر کار این نشریه رو محمدحسین انجام داد و این که حتی بک نسخه از "پلاک "پاره نشد به خاطر خلاقیت عالی محمدحسین بود.
پاسخ:
 تشکر میکنم. شما زیادی لطفدارید. من هرآنچه بودو گفتم.
آقا محمد حسین بدون تعارف میگم؛ازت ممنونم یکی از تفاوت های اردوهای راهیانی که تا به حال رفته بودم انتشار چند شماره از پلاک بود یعنی همین که بشه توی اون سفر سخت نشریه زد کارستانه اونم با امکانات کم.واما خود نشریه طنزش ملیح بود به دل مینشست؛ساده بود؛اما ابتدایی بودنش مشخص بود.از اکبر عزیز هم تشکر میکنم.یا علی مدد
پاسخ:
 تشکر. این کار با بی مهری هایی درعین تعاریف همراه بود. خیلی ها با نگاهی به ظاهر استادانه, کار را سطحی و با نهایت لطف معمولی میخواندن. در صورتی که بعضی از تیر ها مثل سه و بعضی از باداشت ها واقعا خلاقانه بود . انگار باید دوستان سختگیر منقد بدون عمل را به نوشتن فرا خواند تا ببینیم چند مرده حلاجند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی