وبسایت شخصی محمد حسین تیرآور

سرآغاز نامه!

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ق.ظ
سر آغاز هر کاری مقدمه و معرفی لازم است . کتب قدیمی نیز از این روش مستثنی نبوده اند . تحمیدیه ها در کتب قدیمی آغاز نامه ای بوده اند برای شروع . این متن نه قرار است ستایش نامه ای باشد و نه مقدمه ای بس طولانی.

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

این وبسایت تریبونیست برای بنده .

تریبونی برای حرف ها و چیز ها دیگر .

در ابتدا باید چند نکته را عرض کنم :

 1) این تریبون قرار نیست همیشه محلی برای نشر دغدغه های بزرگ ، نقد های موشکافانه ، و صحبت های رسمی و عمومی باشد . علاقه مند هستم محلی برای نشر سخنان گاه شاعرانه ، بیان خاطرات ، یا اطلاع رسانی  نیز باشد .

2) نکته دومی به ذهنم نمیرسد

3) قرار بود که طراحی قالب اختصاصی را به یک شرکت باتجربه بسپارم ، امام بعد از اعلام قیمت متوجه شدم باید خودم دستی بکار ببرم و یک قالب نسبتا شخصی طراحی کنم که امید وارم تا چند وقت دیگر یک قالب ساده آماده بکنیم.

به امید دیدار شما عزیزان

یاحق

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ق.ظ
  • محمد حسین تیرآور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی