وبسایت شخصی محمد حسین تیرآور

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

چند هفته ای است که از شروع طرح تفکیک جنسیتی(طرح تکریم زنان) در ادارات شهرداری تهران می گذرد؛ این طرح از ابتدا، به یکی از موضوعات مهم رسانه های داخلی و خارجی، نامه نگاری ها، حمایت کردن ها و برائت کردن ها تبدیل شد.

در اصل، داغ شدن این موضوع به این دلیل بوده است که بحث آزادی زن و نگاه به جایگاه او در اجتماع، همیشه از دغدغه های مهم و مباحث بحث برانگیر و بسیار تاثیر گذار در هر جامعه ای بوده است؛ اهمیت این موضوعات هیچ گاه جایگاه خود را از دست نمی دهد،حتی اگر متفکرین و روسای یک جامعه از وجود آن بی اطلاع باشند یا حتی به آن اهمیت ندهند.

جمهوری اسلامی ایران نیز با وجود نگاه متفاوتش از جایگاه زن و ابراز مخالفت همیشگی از فرهنگ جوامع غربی، طبیعیست که همیشه مورد توجه بوده، و این موضوع می تواند وسیله خوبی برای انتقاد از آن شود.

رئیس جمهور مخالفت خودش را با جملات همچون:"مگر می‌شود ۵۰‌درصد جامعه را ترک کرد به بهانه‌های مختلف و حرف‌های قرن حجری؟" بیان کردند و معاون امور زنان رئیس جمهور به طرز دیگری گفته بودند:" طرح تفکیک جنسیتی مورد تأیید معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری نیست و دولت یازدهم نیز با آن مخالف است، اگرچه برخی دستگاه‌ها و ارگان‌ها اقدام به تفکیک جنسیتی پرسنل زن و مرد خود کرده‌اند، این طرح به صورت سلیقه‌ای اجرا شده و مورد تأیید دولت نیست".

بسم الله الرحمن الرحیم

 در این چند روز متوجه شدم که باید در آرم سازمان ملل تغییراتی ایجاد بشود. من این تغییرات را به جای دوستان مسئول در سازمان انجام داده ام. 

these days i found that the united nation's logo should be changed. i did these instead of them


دریافت پوستر با کیفیت مناسب
حجم: 3.21 مگابایت

(در صورت استفاده از پوستر اطلاع دهید،تشکر)

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام . به علت جنایات این روز های رژیم صهیونیستی بر علیه غزه،یکی از پوستر های قبلی خودم را تغییر دادم و مناسب برای این روز های غزه کردم. امید وارم به کار دوستان بیاید.

  (لطف میفرمایید که در صورت استفاده از پوسترها،اطلاع دهید)

دریافت پوستر ها با کیفیت مناسب
حجم: 5.57 مگابایت